::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Wednesday, 7 August 2013

::Kad Raya Pertama Aidilfitri 2013::



Sedar tak sedar..
Kita dah sampai ke penghujung Ramadhan..
Masih berkesempatankah untuk bertemu Ramadhan lagi di tahun depan??
Eira pasti ramai yang akan merindui Bulan Mulia ni..

Pagi ni..
Eira keseorangan kat bahagian tempat Eira keje..
Sume dah start cuti..
Huhuhu..
Setelah bertahun-tahun..
Eira tak dapat kad raya..
Akhirnya..
Tahun ni ada gak dapat kad raya..
Ni lah kad raya pertama yang Eira dapat
Cantik kan??
Kad raya dari blogger anna mariana
Eira dapat kad raya ni sebab menang peraduan teka kad raya 
Berdebar tol menanti keputusan diumumkan..
Akhirnya..
Eira berjaya.. 



2 comments:

  1. wah..cantiknya..
    Selamat Hari Raya Aidilfitri yer dik

    ReplyDelete
  2. salam..
    terima kasih jugak sebab sudi
    buat entri ni dan sudi join
    peraduan yang dianjurkan...
    insyaallah, nanti kalo ada lagi,
    jangan lupa join lagi ok
    :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa