::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Friday, 18 November 2011

::Mudah Terpengaruh::



Assalamualaikum..
Dear my blog n all bloggers..
Ari ni nak cter ckit..
Pasal manusia yg mudah terpengaruh..

Awal perkenalan..
Nampak cam budak baik je..
That's my mistake..
Bak kata pepatah..

"Don't Judge A book By Its Cover"..

Bila dah lama kenal..

Baru keluar perangai buruk..
Hmmm..
Susah tol kje dgn org yg cepat terpengaruh ni..

Macam2 jenis org de kat dunia ni..
Tak salah berkawan..
Kawanlah dgn berapa ramai org pun..
Asalkan..
Kita x terpengaruh dgn sikap org yg kta kawan tu..

Takkanlah..
Kalau kawan kita tu terjun lombong..
Kita pun nak ikut gak..
Fikir2kanlah..

*Peringatan ni untuk diri sendiri gak..
=> Jadilah diri sendiri.. itu lebih baik..
dari jadi seperti org yg kita inginkan...




Friday, 4 November 2011

::Gumbira::



Assalamualaikum..
Dear my blog n all bloggers..
Agak lama menyepikan diri dari dunia penulisan..
Bukannya apa..
Terlalu bz dgn tugas seharian
Ditambah pula dgn 5S

Alhamdulillah..
Segala penat lelah selama setahun lebih..
Akhirnya berbaloi..
Berjaya jugak akhirnya dapat persijilan 5s..

Thanx 2 all staff yg dah bertungkus lumus..
Time wat 5s ni lah..
Kita dpt kenal perangai sorang demi sorang..
Ada yang bagi kerjasama..
Ada gak yg wat hal sendiri..

Kalu de sape2 yg terasa dgn entry yg saya tulis ni..
Beribu kemaafan ku pinta..
Saya sekadar menilai dari sudut pandangan saya..
Pesanan saya..
Berubahlah jadi yg lebih baik..
Kita hidup di dunia ni..
Kenalah bekerjasama..
Janganlah pilih bulu sangat..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa