::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Friday, 16 June 2017

::Dugaan Ramadhan::




Salam 21 Ramadhan 1438H.
Tahniah kepada korang yang masih berpuasa.
InshaaAllah tak sampai 9 hari lagi kita akan menyambut bulan Syawal.

Dugaan datang menimpa saya di saat Ramadhan hampir sampai ke penghujungnya.
Bermula dengan sakit gigi sebab gigi bongsu nak tumbuh (sampai nak buka bulut pun susah).

Image result for sakit gigi

Keesokannya pulak..
Lepas berbuka puasa dengan murtabak daging..
(terpaksa kunyah perlahan-lahan dengan kuantiti yang sedikit)
Diserang pulak cirit-birit..
Image result for sakit perut
Lebih kurang 10 kali asyik keluar masuk tandas.
Memang terasa azabnya.

Hari ni pulak..
Customer cancel order last minute.
Barang dah nak sampai, tinggal nak cod je gi..
Huhuhu..
Sabar je lah..

Hopefully esok akan lebih baik dari hari ni..
Aamiin..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa