::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Monday, 26 August 2013

::Bila Duit Makin Susut::



Disebabkan kemengantukkan yang dah tak tertanggung..
Memaksa Eira untuk mencoret sesuatu..
Cam ne tak mengantuk..
Dari jam 8 pagi..
Asyik menghadap PC..
Nak kena siapkan kerja2 yg tertunggak..
Akibat bahan cetakan yang tak mencukupi..
Nak tak nak..
Kena ar siapkan...
Kalau tidak..
Confirm keje akan makin bertambah..
Ni pun Eira dah rasa nak muntah..
Tiap2 hari menghadap benda yang sama je..
Huhuhu..
Tambahan pulak..
Bila hujung bulan..
Poket pun dah kering...
Dalam tangan ada RM20 je..
Dapatkah duit tu bertahan untuk sepanjang minggu ni???
Tawakal je lah..
Mesti korang ingat Eira ni boros time raya kan???
Sampai duit pun habis...
Sebenarnya..

Eira habiskan duit gaji beli peti sejuk untuk mak..
Sebab peti sejuk lama kecik sangat..
So, belilah yang besar sikit..
Habis duit untuk keluarga tak pe..
Dari beli benda yang tak berfaedah..
Ye tak????
Harap2 gaji bulan ni masuk cepat...
Pas ni nak bahagi duit bayar hutang pulak...
Duit simpanan pun tak kan ku lupakan..


4 comments:

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa