::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Thursday, 29 May 2014

::Mini Giveaway Untuk Followers::



Alhamdulillah..
Kesihatan Eira dah kembali pulih..
Alang2 dah sihat sikit..
Eira nak join mini GA dari blogger Anies
Hadiahnya berubah sebuah buku..
Eira memang minat membaca..
Mana tau kalau menang..
Boleh tambah koleksi buku kat rumah..
InshaAllah..
Pada yg nak join..
Silakan klik banner kat bawah..


Monday, 26 May 2014

::Demam Panas::



Agak lama Eira tak update entry baru..
Eira agak bz sikit..
Almaklumlah baru bertugas balik di tempat keje lama..
Walaupun hanya dapat elaun je..
Tapi, Alhamdulillah Eira tetap bersyukur..
Moga2 rezeki yg Eira dapat ni diberkati olehNya..
Ari khamis lepas..
Eira diserang demam panas..
Langsung tak de selera nak makan..
Tapi Eira gagahkan juga habiskan puasa..
Ari jumaat lak terpaksa amik mc..
Memang tak larat nak bangun..
Alhamdulillah..
Kesihatan dah bertambah baik...
InshaAllah Eira akan kembali menaip..

Wednesday, 14 May 2014

::Aku Isterinya ~ Episod 7::



Sinopsis Episod 7:
Di pejabat, ketika sedang memikirkan kata-kata Mya malam tadi, Mikail menerima panggilan daripada Mya untuk pulang ke kampung kerana neneknya meninggal dunia. Dia terus pulang ke rumah kerana tidak mahu Mya dihantar ke kampung oleh Nadia.

AIsterinya.E07.KBergetar by kepalabergetar

::Segmen Blogger Aktif::



Salam .
Anda masih aktif berblogging ?
Jom sertai segmen mudah ni.
Tak pasal-pasal dapat traffic free, follower free .
yang paling penting blogger's friendship
insyallah


klik banner untuk join the community :D 

good luck !


::Aku Isterinya ~ Episod 6::



Sinopsis Episod 6:
Seawal pagi Suzanne sudahpun berada di pejabat Mikail untuk berjumpa dengan Mikail sebaik sahaja kakinya melangkah ke pejabat. Mikail tidak dapat melarikan diri kerana Suzanne sudahpun ternampak kelibatnya.


AIsterinya.E06.KBergetar by kepalabergetar

::Pelarian ~ Sakura Band feat Adi 6ixth Sense::



Selamat Malam semua..
Malam ni..
Eira nak kongsi satu lagu OST dari Drama yang hangat diperkatakan..
Lagu dari Drama Aku Isterinya..
Pelarian..
Jom layan..

Engkau datang kepadaku
Dengan sejuta harapan
Kau janjikan cinta itu

Ternyataku hanya persinggahan
Hatimu yang luka
Sungguh ku tak sangka

Dan saat kekasihmu
Inginkan kau kembali

Tinggalkan aku
Lupakan ku
Kembalilah kau kepada dirinya
Kerna kutahu
Cinta ini
Hanya pelarian bagimu

Engkau datang kepadaku
Dengan sejuta harapan
Kau janjikan cinta itu

Ternyataku hanya persinggahan
Hatimu yang luka
Sungguh ku tak sangka

Dan saat kekasihmu (Saat Kekasihmu)
Inginkan kau kembali
Inginkan kau kembali

Tinggalkan aku
Lupakan ku
Kembalilah kau kepada dirinya
Kerna kutahu
Cinta ini
Hanya pelarian bagimu

Tinggalkan aku
Lupakan ku
Kembalilah kau kepada dirinya (kembali pada dia)
Kerna kutahu
Cinta ini
Hanya pelarian bagimu
Hanya pelarian bagimu
Hanya pelarian bagimu

Nak download..
Klik [sini]

Thursday, 1 May 2014

::Aku Isterinya ~ Episod 5::



Sinopsis Episod 5:
Mya betul-betul berasa lega selepas Datin Adiba pulang ke rumahnya. Manakala sikap Mikail mula berubah menjadi lebih baik daripada dulu. Ketika Mya bersiap-siap untuk keluar bersama-sama Mikail, tiba-tiba Suzanne datang ke rumah mencari Mikail


AIsterinya.E05.KBergetar by kepalabergetar

::Menang Macam-Macam Cerita : 2nd Blog Contest..::



Sepatutnya entry ni dah lama Eira publish..
Tapi sebab cari gambar yang diambil tak jumpa2..
Terpaksa ar tangguh jap..
Akhirnya..
Terhasil gak entry ni..

Nampak tak pic kat atas??
Yang no. 2 tu..
Alhamdulillah..
Nak tau Eira dapat hadiah apa??
Jeng jeng jeng..
Ni lah hadiah Eira dapat..

Terus lekat kat fridge..
Terima kasih ye ni3za

::EPHYRA UNTUK CANTIK SIHAT DAN BERTENAGA::





EPHYRA UNTUK CANTIK SIHAT DAN BERTENAGA

Menjadi fenomena hangat masakini, kerana heboh diperkatakan akan keberkesanannya! Ramai pengguna yang dah cuba dan kagum dengan hasil yang menakjubkan. Pendek kata, memang jatuh cinta dengan EPHYRA, dan tak akan berpaling lagi!

Satu-satunya produk premium berkualiti tinggi khas untuk kecantikan kulit dan kesihatan dalaman, yang harus diminum oleh setiap orang, baik lelaki mahupun perempuan, yang bertindak dari dalaman, mencerahkan dan menyempurnakan kulit dari dalam, bukan saja untuk kulit muka, malah keseluruhan. EPHYRA sangat berkesan dalam mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. 

EPHYRA, produk keluaran bumiputera buatan Malaysia yang berkualiti tinggi dan dijamin HALAL oleh Jakim dan diiktiraf selamat oleh KKM. Dengan ramuan berkualiti premium yang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti kolagen ikan laut dalam, astaxanthin, acai beri, l-glutathione, gam akasia, serbuk tomato, bunga marigold dan acerolla cerry yang diimport dari seluruh dunia, dan dirumuskan di sini untuk menjaga tahap status selamat dan halal oleh badan JAKIM dan KKM di Malaysia, pastinya gabungan mantap yang memberikan 10 kali kuasa penyembuhan sel dalam badan, dan berupaya merangsang penjanaan sel-sel kulit baru, menyah toksin dalaman badan dan menyihatkan tubuh badan anda, serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan muda!

RUMUSAN TERHEBAT, 100% BERKESAN!
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, menyihatkan dalaman anda, memberi tenaga berpanjangan, serta berupaya memulihkan sel tisu.

RASA YANG TERSANGATLAH SEDAP!
Mendapat pujian dari ribuan pengguna, supplement paling sedap di pasaran!! Sekali minum, rasa nak minum berkali-kali! Berperisa Tutti Frutti bukan sahaja enak diminum tetapi penuh dengan pelbagai khasiat untuk cantik, sihat dan bertenaga dalam satu masa.



TANPA BAHAN TAMBAHAN
Disahkan HALAL oleh Jakim, dan SELAMAT oleh KKM. 100 % semulajadi dan selamat, tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.

KEISTIMEWAAN DAN KELEBIHAN EPHYRA 
  1. Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri
  2. 80% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2 hari
  3. Membantu memulihkan wajah yang bermasalah
  4. memulihkan kulit jerawat, berparut, kusam dan eczema
  5. Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
  6. Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar
  7. Melancarkan sistem pencernaan dalam badan
  8. Menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
  9. Mengurangkan kadar kolesterol
  10. Meningkatkan tenaga dan daya ingatan
  11. Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan
  12. Mengawal berat badan dan meningkatkan kadar metabolism
  13. Kempiskan perut buncit
  14. Melancarkan haid & hilangkan senggugut
  15. Melegakan kesakitan sendi dan arthritis
  16. Mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
  17. Sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
  18. Meningkatkan kuantiti susu ibu
  19. Menjadi lebih bertenaga sepanjang hari
  20. Memulihkan masalah tumit merekah, kurangkan selulit
  21. Meningkatkan kualiti tidur
  22. Meningkatkan kesuburan
  23. Membantu memulihkan masalah cyst

EPHYRA SESUAI UNTUK 
  • Lelaki dan wanita, kanak-kanak (4 tahun ke atas)
  • Ibu menyusu dan hamil (5 bulan ke atas)
  • Mereka yang pentingkan kecantikan & kesihatan luar dan dalam
  • Mereka yang mempunyai masalah-masalah berikut :
    1. Kulit berjerawat
    2. Kulit Berjeragat dan Berparut
    3. Eczema / Penyakit Kulit
    4. Gastrik / Masalah Usus
    5. Menurunkan Kolestrol
    6. Stress / Kemurungan / Ceria
    7. Sembelit / Cirit-Birit / Buasir
    8. Asthma / Lelah / Penat / Semput
    9. Gout / Arthritis Sendi
    10. Menopause
    11. Ketidakseimbangan Hormon
    12. Alergi Makanan Laut
    13. Resdung
    14. Penyakit Gusi / Demam
    15. Masalah Tidur / Kelesuan
    16. Jangkitan Pundi Kencing
    17. Masalah Buah Pinggang
    18. Kanser / PertumbuhanTumor
    19. Sakit Sendi & Sengal Badan
    20. Jantung / Saluran Darah
    21. Migraine / Sakit Kepala
    22. Strok / Parkinson
    23. Penyakit Alzheimer (Nyanyuk)
    24. Masalah Senggugut / PMS
    25. Jangkitan Virus / Bakteria
    26. Darah Tinggi
    27. Masalah Saraf
    28. Kencing Manis
    29. Thyroid

ANTARA RIBUAN TESTIMONI EPHYRA

Cantik
  1. Masalah jerawat - klik SINI dan SINI
  2. Masalah jeragat - klik SINI
  3. Eyebag pudar - klik SINI
  4. Parut chicken pox hilang - klik SINI
  5. Kulit lebih bersih daripada parut jerawat - klik SINI
Sihat
  1. Legakan sakit sendi dan suami berhenti merokok - klik SINI
  2. Masalah Eczema - klik SINI
  3. Berjaya kuruskan badan dan lancarkan haid serta tiada senggugut - klik SINI
  4. Berjaya mengandung setelah bertahun menanti - klik SINI dan SINI
  5. Masalah resdung - klik SINI

Bertenaga
  1. Kekal aktif sehingga ke malam - klik SINI
  2. Rasa lebih bertenaga dan bersemangat - klik SINI
  3. Badan lebih sihat dan segar - klik SINI
  4. Sentiasa bertenaga - klik SINI
  5. Tidak mudah letih / tidur lena / tidak mudah mengantuk di siang hari / kempiskan perut buncit / melancarkan sistem pelawasan - klik SINI

PROMOSI EPHYRA MEGASALE 


HARGA PREMIUM PACK (30 SACHETS) 
RM 180 ( Semenanjung ) / RM 190 ( Sabah & Sarawak )

Call / whatsapp HOTLINE : 019 3999 238 / 03 41417889




Hati terpaut saat terlihat
Mata tidak henti memandang 
Ephyra sedap dan berkhasiat
Di sudut hati ia bertandang

Giveaway Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga ini dianjurkan oleh mialiana.com dan ditaja sepenuhnya oleh OceanLife2u.com dengan hadiah berupa wang tunai dan produk Ephyra bernilai RM 10,020.00 untuk dimenangi. Sila klik SINI untuk join.

::3 CPUV dari En. Nuffnang::



Salam 1 Rejab
Selamat Malam..
Selamat Hari Pekerja..
Alhamdulillah..
Ada 3 CPUV sedang berjalan kat blog Eira..
TQ En. Nuffnang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa