::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Sunday, 30 January 2011

::Luahan Hatiku::


Assalamualaikum...
Dear my blog..
Ari ni nak wat sesi luahan hati sikit..
Firstly, nak minta maaf kalau ada yg terasa..
Bukan niat di hati, untuk menyakiti sesipa..
Sekadar ingin meluahkan rasa ketidakpuasan hati..

"Lelaki yg baik diciptakan untuk wanita-wanita yg baik"..
Pepatah ini ade kebenarannya..
Apa pun terima kasih..
Kerana sudi hadir dlm hidup saya..
Mengajar saya apa erti rindu..

Tapi..
Maaf..
Saya tak suka org hipokrit..
Kalau benar, awak bukan seorang lelaki yang baik..
Mengaku saja..
Itu lebih baik dari perlu berpura-pura..
Tahniah gak..
Sebab berjaya wat saya percayakan awak..
Bergembiralah..
Kerana berjaya mencairkan hati seorang wanita..
Dan membuat diri saya diperbodohkan di depan kawan-kawan awak..
Hanya kerana saya seorang wanita bertudung..

Walaupun..
Pada mulanya..
Sukar untuk saya menerima hakikat ini,
Tapi..
Lama kelamaan..
Saya sedar..
Awak memang bukan jodoh saya..
Dan kita memang tidak ditakdirkan bersama..

Saya percaya dan yakin..
Ini memang takdir Illahi..
Semoga awak menemui kebahagiaan yg dicari..

Thursday, 20 January 2011

::Maaf Tuk Berpisah::


Kau tahu tentang hatiku
Yang tak pernah bisa melupakanmu
Kau tahu tentang diriku
Yang selalu mengenangmu selamanya

*Kini Kusadari bahwa semua itu
Adalah salah dan juga keliru
Akan membuat hati menjadi ternodai

Reff :
Maafkan lah sgala khilaf yang tlah kita lewati
T’lah membawamu ke dalam jalan yang melupakan Tuhan
Kita memang harus berpisah tuk menjaga diri
Untuk kembali arungi hidup dalam ridlo Ilahi

Kutahu bahwa dirimu
Mendambakan kasih suci yang sejati
Kuyakin bahwa dirimu
Merindukan kasih saying yang hakiki

Kembali ke *, Reff

Dan bila takdirnya kita bersama
Pastilah Allah kan menyatukan kita

Kembali ke Reff


glitter-graphics.com

::Khurafat::


Assalamualaikum...
Dear my Blog..
Agak lama jugak menyepi dr dunia penulisan blog ni..
Insyaallah..
Azam tahun ni..
nk update blog selalu..
hehehe

Ari Ahad lepas..
sempat ar gak merehatkan diri..
gi menonton filem Khurafat @ Queensbay..
with my lovely mum n sis..

Pendapat Eira tentang filem ni..
ok lah gak..
percubaan pertama Shamsul Yusuf mengarahkan filem seram..
Not bad..
penceritaan ok..
banyak pengajaran..
banyak gak adegan2 seram..
tapi..
Eira memang x rase apa2 pun..
may be coz eira mmg suke tgk filem seram..
citer ni x ckp menyeramkan saya..
apa2 pun..
Supportlah filem Malaysia..
Smiley
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa