::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Wednesday, 12 December 2012

::Meja Patah::



Jangan terkejut bila baca tajuk entry Eira ni..
Bukan Meja Eira yg patah..
Tapi meja pegawai Eira..
Betul2 kat depan Eira ni ha..
Tak tau ar cam ne boleh patah..
Ganas sangat gamaknya..
Tak pun..
Dia tengah khusyuk dok pikir pasal aweks2 dia..
Sampai x sedar skru meja dah longgar..
Sabor je lah..
Alih..
Tetiba dengar dia panggil nama Eira..
"Cepat tolong saya..Meja saya dah patah ni..."
Time tu..
Eira rasa nak gelak pun ada..
Tapi terpaksa ar tahan..
Kang dia kecik ati lak..
Terus tak nak cakap dengan Eira..
Terpaksalah pulak nak kena pujuk..
Dah ar Eira ni jenis tak pandai memujuk orang..

Disebabkan tak tahan sangat nak gelak..
Eira melangkahkan kaki menuju ke tempat operator..
Sambil senyum2..
Sampai operator pun naik heran..
Lepas ni confirm minta meja baru..
Eira nak suggest bos beli meja batu..
Hahaha..
Confirm tak patah gi..


**gambar meja x dapat disiarkan..takut kena marah n dia majuk lak kan..:p

4 comments:

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa