::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Thursday, 19 September 2013

::Orang Macam Ni Pun Ada::



Akhirnya..
Dapat gak curi2 masa buka blog..
Semalam langsung tak sempat nak update..
Pagi ni...
Sampai je opis, terus gi melawat tempat kawan Eira..
PC dia problem...
So Eira gi ar tolong apa yang patut..
Pastu..
Kitorang minta kebenaran bos pegi gym..
(baik tol kan kitorang..)

Dekat pukul 10 pagi..
Baru ar Eira masuk opis dan duduk tempat sendiri..
Tiba-tiba..
Member kat sebelah buka citer..
Ada sorang budak kat opis Eira ni..
Boleh pulak bagi tau kat bos..
Yang kitorang ni tak buat keje..
Duduk saja je kat opis..
Ya Allah...
Memang Eira rasa bengang sangat..
Ada gak erk orang macam ni..
Yang Eira tau..
Kitorang memang sibuk..
Banyak keje nak kena siapkan..
Jadi kitorang tak sempat nak tolong bantu kat bawah..
Bukannya saja-saja tak nak turun..
Memang terasa sangat..
Bila bos macam buat tak layan je kat kitorang..
Budak tu memang ar tak buat keje..
9 jam kat opis, asyik buka internet je..
Tak pun pegi sembang-sembang..
Bila kita bagi keje, buat salah pulak..
Sakit tol hati..
Stress..

Nak ilangkan stress..
Eira siap nyanyi lagu Bosan dari Stacy..
Aku bosan
Memang kena tol lirik lagu ni..
Kuakuakua...

*Entry luahan hati. Insyaallah akan terus bersabar dengan perangai orang cam gini. Moga Allah mempermudahkan segalanya.. Amin.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa