::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Tuesday, 10 September 2013

::Hujan Tak Berhenti::



Dah petang2 ni baru sempat nak buka blog..
Maklumlah dari pagi tadi hujan je..
Sampai masuk opis pun lewat sejam..
Huhuhu..
Tapi dalam hati ni risau je..
Bila hujan tak nak berhenti..
Takut banjir lak kawasan Penang ni..
Lebih kurang 45 minit sebelum entry ni ditulis..
Baru je dapat panggilan telefon dari Balai Polis..
Maklumkan yang air sungai dah makin naik..
Tapi..
Syukur..
Belum sampai tahap bahaya..
Kalau tak..
Terpaksa ar standby untuk operasi banjir..
Harap-harap hujan tak berlarutan sampai ke malam..
Insyaallah..

5 comments:

  1. bahaya jugak kalau banjir .yela , sekrang kan musim hujan . mintak2 la tak de kan . insyaAllah .

    ReplyDelete
  2. tulah, hari-hari hujan kat penang sekarang ni kan?
    bdan kemaen lemah sangat sejuk-2 ni.
    tadi bos eda pun ada btau rumah dy banjir.
    So terpaksa masuk lewat...

    ReplyDelete
  3. harap-harap hujan berhenti la kat sana... pepe pun tak salah buat persediaan dari awal.. hati-hati n jaga diri..

    ReplyDelete
  4. Hujan masih turun..
    Tapi tak berapa lebat sangat..
    Alhamdulillah..
    Keadaan masih terkawal..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa