::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Tuesday, 11 September 2012

::UPSR::




Assalamualaikum..
Firstly..
Eira nak wish Good Luck
Untuk adik2 yang bakal menduduki peperiksaan UPSR..
Especially to my nephew, Iffat..
Jawab exam tu elok2 k..


Ni akak Eira nak kongsi sikit..
Pengalaman amik UPSR dgn korang sume..
Akak amik exam tahun 1998..
Tahun tu lah de Sukan Komanwel..
Ada Piala Dunia..
Memang dugaan tol..
Ari pertama exam..
Akak gi sekolah lambat sikit..
Selalu gi sekolah dgn bas sekolah..
But ari tu..
Terpaksa ar naik bas awam..
Kitorang panggil bas tu..
Bas kuning @ Penang Yellow bus..
Cam gini ar rupa bas tu..

Ingat gi no bas tu==>88
Berangin je bila naik bas ni..
Maklumlah aircond free..
Janji sampai gak kat sekolah..
And dapat menduduki peperiksaan..
Zaman sekarang..
Mak n ayah adik2 sume..
Mesti hantar anak masing2 gi sekolah..
Siap de yang tunggu gi..
Zaman akak dulu..
Mana ada dik oi..
Pegi sendiri je lah..
Mak n ayah kirim doa je kat umah..
Kepada adik2 yang amik UPSR tu..

Buatlah yang terbaik untuk diri anda k...


Lencana sekolah ku...

4 comments:

  1. dulu masa ambik upsr.. mak punyalah risau..anak pertama ambik upsr.. akhirnya keputusan xdelah teruk sangat.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. asyraf: ok ar tu, mak risau gak..mak saya langsung x tahu..ayah lak time tu kje kt kl..

      Delete
  2. asal mcm pernah dengar jer, sekolah teluk kumbar nie yer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. penah dengar ke?? x popular mna pun sekolah ni..hehehe

      Delete

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa