::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Tuesday, 18 September 2012

::Segmen Aku Sayang Kau, Sahabat::


Assalamualaikum..
Eira join segmen ni pulak..
Dari Nur Atirah
Untuk maklumat lanjut..
Korang boleh kilk banner kat bawah..
Eira nak kongsi tentang salah seorang sahabat Eira..
Nama dia teramatlah panjang..
Noorsharulfizatul Akhma..
Sedapkan nama dia..
Tapi Eira panggil dia Che'ma je..
Dia ni orang klate..
Ni lah Che'ma..
Eira mula kenal dia masa 1st time masuk keje..
Dia byk bagi tunjuk ajar kat Eira..
Kitorang selalu gi pameran n kursus sama2..
Now..
Che'ma dah kawen..
Tak dapat ar nak jumpa dia gi..
Huhuhu..
Sungguhpun begitu..
Kenangan bersamamu tetap terpahat indah di lubuk hatiku..


5 comments:

  1. hehe , thanks sudi join . awak boleh lah bace kisah2 rakan blogger lain ye .
    http://itsmetira.blogspot.com/2012/09/aku-sayang-kau-sahabat-apa-respond.html

    lagi satu jangan lupe join GA . klik je kat link blog saya oke :)

    ReplyDelete
  2. salam singgh dri sgmen y sme =)

    ReplyDelete
  3. Sahabat yang baik insyaAllah boleh membawa kite ke syurga :)

    http://diarikuwaniesyazwani.blogspot.com/2012/09/segmen-aku-sayang-kau-sahabat.html

    ReplyDelete
  4. balas kunjungan dari segmen yang sama~~

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa