::Tabung Nak Bayar PTPTN ::

Friday 12 December 2008

~Prolog~

Azreen menatap sepi ke luar jendela. Sedar tak sedar sudah hampir dua tahun dia tak mendengar khabar berita dari Partner in Paper @ Khairul Ikhwan. Tetiba rindu lak kat mamat ni. Walaupun kekadang gelagat dia ni menyakitkan hati.

"Reen, menung jauh nampak? ingat kat ewan ke kat aikawa?" Azril menyapa lembut bahu Azreen.
"Tak de maknanya aku nak ingat kat mamat tu. Dah lah..malas nak fikir ar ril. Entah-entah dia pun dah lupa kat aku.." Dengan tidak semena-mena air matanya menitis di pipi.
"Reen, nape ni?" Azril lantas memeluk adik kembarnya. Rambut reen diusap lembut. Rasanya tak pernah sekalipun Azril melihat Azreen menangis.
"Wei, dahlah nangis. abis basah baju aku ni.."
"Sori ril.." Azreen mengesat saki baki air matanya.
"Kenapa susah sangat ko nak mengaku yang ko memang cintakan ewan." Wajah sugul reen direnungnya.
"Reen kan pompuan. tak kan perigi nak cari timba kot.." Azreen terus berlalu meninggalkan Azril.

'Pelik ar diorang dua ni.. Sama-sama suka tapi kenapa la tak nah luahkan.' Azril menggeleng-gelengkan kepalanya.

Azreen ~ "Oh tuhan ku cinta dia..Berikan lah aku hidup..Tak kan ku sakiti dia..Hukum aku bila terjadi.."
Ikhwan ~ "Mungkin aku tidaklah sempurna..Tetapi Hatiku memilikimu sepanjang umurku..
Mungkin aku tak bisa memiliki dirimu seumur hidupku.."

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa