::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Friday, 17 April 2015

::Sweet Like Sugar::



Ni sebenarnya citer last week..
Tapi saja je Eira throwback..
Al-kisahnya..
Eira tengah beratur nak beli waffle..
Tetiba de lah 2 orang aunties ni..
Dia tanya Eira..
Tak mani ke makan waffle ni..
Eira cakap ar..
Eira just makan waffle once a time in 2 weeks..
Dorang pun senyum2..
Then..
Aunty tu cakap..
"No wonderlah, you are so sweet like sugar.."
Kembang jap bila dengar..
Tq aunty atas pujian itu..

Keesokannya pulak..
Eira gi beli air kat tepi jalan..
Kakak jual air tu tanya Eira..
"Adik tak sekolah ke ari ni?"
Eira pun pandang ar mak cik tu dengan muka agak pelik..
Eira : "Kak, saya dah keje ar"
Kakak: "Oh, yang mak selalu pi amik tu kat tempat keje ar. Kak ingat mak adik amik adik dari sekolah. Umur berapa ni? Nampak kecik je.."
Eira : "Nampak je kecik kak, tapi dah tua sebenarnya.."

Aduyai..
Terima kasih lah pada semua yang memuji..
Hehehehe
Alhamdulillah..
Umur dah tua..
Tapi jiwa masih muda..
Baru balik kenduri





No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa