::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Tuesday, 25 November 2014

::Throwback ~ Kisah Seram Timah Tasoh 2 ::



Seperti yang Eira janjikan..
Eira nak story kat korang pasal kisah seram..
Yang Eira alami sendiri..
Kat Resort Timah Tasoh..

(Pic ni Eira snap dari Mr. Google)
Coz lupa nak amik pic..
Cerita seram ni berlaku pada 10 November lepas..
Kira-kira jam 8.30 malam..
Masa tu Eira tengah bz lap gelas..

Tetiba lak gelas tu retak..
Kena betul-betul kat urat belakang tangan..
Apa lagi..
Darah pun menitis dengan lajunya..
Nasib baik Khemah Medik dekat je..
Thanx kat pegawai2 Eira..
Puan Husna & Cik Yatt..
Coz tolong bawa saya ke khemah medik..
Kalau tak..
Makin banyak ar darah yang menitis..
Masa proses rawatan luka tu..
Tetiba je katil berhadapan Eira bergegar..
Mula-mula, Eira ingat pesakit tu demam..
Tapi bila Eira dengar suara dia..
Memang sah dia kena rasuk..
Terus adik yang rawat Eira tarik tangan Eira suruh keluar..
Pada hal, luka tak habis cuci lagi..
Tapi dia terus letak plaster je..
Cam ni lah jadinya kalau ketakutan menguasai diri..
Eira pun tak tau apa yg jadi kat pesakit tu..
Pic ni diambil seharisebelum kejadian berdarah..















Lepas je balik dari khemah medik..
Eira pun teruskan kerja mengelap pinggan dan gelas..
Eira berdiri betul2 kat kerusi sebelah tiang..
(kat gambar atas ni, pegawai Eira pakai baju warna biru tengah duduk)
Time Eira tengah khusyuk tu..
Tetiba de tangan berbulu tarik kaki Eira dari bawah meja..
Masa tu Eira memang terkejut sangat..
Terus selak alas meja..
Memang tak de apa pun kat bawah meja tu..
Bulu roma pun dah naik..
Memang dah rasa seram sejuk..
Eira terus ubah kedudukan tempat..
Bila cerita kat kawan-kawan lain..
Dorang cakap..
Mungkin benda tertarik dengan darah Eira yang menitis..
Sebab tu dia duduk bawah meja..
Alhamdulillah..
Eira tak de apa-apa..
Risau gak kalau masa tu Eira tak sedar..
Mungkin Eira dah tenggelam kat tasik..
Makan masa gak ar untuk sembuhkan luka..













Tangan dah berparut..
Huhuhu..

Sekian je cerita Eira..
Mungkin tak berapa nak seram..
Tapi ni memang kejadian sebenar..











No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa