::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Tuesday, 24 May 2016

::Terkejut Dengan Harga::

Assalamualaikum dan selamat pagi uols..
Agak lama tak mencoret.
Pagi ni nak story kat korang cerita semalam.
Semalam, Eira gi beli nasi campur kat kedai bawah office.
Ni ar lauk yang Eira ambil


Mula-mula nak ambil lauk lain, tapi rasa teringin nak makan kerang lak.
Tapi masa tauke kedai kira harga, memang Eira terkejut beruk uols!
RM8.50??
Nak makan pun rasa tersekat kat kerongkong.
Memang kerang mahal ke sekarang??
Dah ramai yang cakap kedai tu cekik darah.
Tapi Eira tak pernah kena.
Terpaksa boikot kedai ni buat sementara waktu.
Lari bajet akak uols!!
Dah ar gaji lambat gi nak dapat..
Huhuhu

~nota kaki~
Meh jamu mata kat ig & fb Eira D Shoppe

4 comments:

  1. Kerang memang mahal sekarang. Kat Ipoh lebi kurang RM 9 - RM 11 sekilo. Ramai yang terasa. Contohnya, char kuey teow kat area Jalan Kerinchi, KL, takde kerang. Ada udang je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah la..
      Kat penang ni kerang banyak je tengok..
      Huhuhu

      Delete
  2. Kan??
    Satu office terkejut.
    Bos Eira pun suruh boikot kedai tu

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa