::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Friday, 13 December 2013

::Untukmu Hawa::



Selamat Hari Jumaat..
Penghulu segala hari..
Pagi ni..
Eira nak kongsi sesuatu untuk kaum Hawa..
Ingatlah hawa..
Bila ada kaum Adam yang nak menorat korang..
Katakan ni pada dia..

"Maaf.. Saya harap awak faham.. Saya tak boleh terima pelawaan awak. Saya tak nak kita jadi macam orang lain. Saya nak dapatkan keberkatan dan keredhaan Allah. Biarlah awak fikir saya sombong, sebab saya tak nak layan awak.. Cuma kalau satu hari nanti awak rasa saya layak untuk menjadi ibu kepada zuriat-zuriat awak, datanglah jumpa mak dan ayah saya. Kita bercinta lepas nikah.."

Eira selalu cakap macam ni dengan lelaki yang nak berkawan dengan Eira..
Tapi..
Bila dorang dengar je..
Dorang terus diam menyepi dan menjauhkan diri..
Nampaknya..
Dorang tak berapa ikhlas lagi..
Tak pe lah..
Eira yakin jodoh itu rahsia Allah..
Redha dan berdoa saja..
Moga dipertemukan dengan pemilik tulan rusukku..
Amin..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa