::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Thursday, 28 March 2013

::Tabung Baiki Rumah::



Sejak dua menjak ni..
Eira tengah sibuk cari duit lebih..
Coz nak repair rumah..
Rumah Eira dah uzur sangat..
Bak kata Abdul Wahub..
Dalam citer Tiga Abdul..
Rumah yg hampir roboh dari dua, tiga tahun..
Rumah ni sebenarnya rumah peninggalan Arwah nenek Eira..
Tapi sayangnya arwah x sempat nak tinggal kat rumah ni..
Sebab time tu, rumah ni baru nak dibina..
Rumah ni merupakan rumah ke dua Eira..
Dulu masa lahir, Eira duduk dlm rumah yg berdindingkan zink..
Masa umur Eira 2 tahun..
Eira pindah kat rumah sekarang ni..
So, kiranya dah 25 tahun Eira tinggal kat rumah ni..
Kat bawah ni...
Merupakan gambar lantai rumah yg dah semakin reput..

Teruk kan..
Semalam je..
Eira hampir2 nak jatuh masa pijak lantai ni..
Harap2..
Eira dapat kumpul duit utk masa terdekat ni..

p/s : Kalau korang nak bantu Eira, jangan lupa klik tabung baiki rumah tu k.. Klik [sini] [sini] Sayang korang...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa