::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Wednesday, 20 March 2013

::Salam Semua ~ Sleeq ft Aaron Aziz::



Pagi ni..
Eira nak kongsi lirik lagu Salam Semua
Nyayian Sleeq & Aaron Aziz..
Jom kita layan..


Semangat aku yang membara
Sekuat semangat bercinta
Ku rela tinggalkan segala nya
Assalamualaikum semua

Bukan ku lupa
Ku tak akan lupa
Semuanya ku bawa ke situ
Soalnya di mana
Ke situ berada
Soalnya siapa berani ikut aku

Mereka kata ku lupa daratan
Dan ku hanya ingin mengejar nama
Mereka lupa ku mencari makan
Sampai bila aku nak tahan lapar

Kan ku janjimu untuk setia
Sekurangnya tiga tahun
Ku setia kalau kau bersabar
Kan dengan setiap naik ada turun

Mama ada papa ada
Tolong jaga kan mereka
Sayang fahamkan aku sibuk dengan bekerja
Dengan izin Tuhan perjalanan kita lancar
Nascar aku balik kampung macam askar



Semangat aku yang membara
Sekuat semangat bercinta
Ku rela tinggalkan segalanya
Assalamualaikum semua

Kan ku tinggalkan semuanya
Keluarga yang ku sayangi
Doa dari ibu ayah
Sokongan saudara
Memberi kekuatan padaku
Sepanjang perjalanan ini

Kadangkala di dalam kerjaya memerlukan pengorbanan
Dan pengorbanan itu penting di dalam kerjaya
Inilah cerita Aaron Aziz

Memang bukannya hatiku yang rela
Memang bukannya hatiku yang setuju
Untuk berjauhan dari keluarga
Untuk berpisah dengan buah hatiku

Ada yang kata diriku tak mampu
Bakat di wajah belum tahu laku
Janganlah coba diri sendiri yang malu
Ke mana pergi semangat orang melayu

Ku diberikan kekuatan
Danish Anaqi yang pertama
Keduanya insan yang terindah
Ku namakan dia Dwi Ariana
Cahaya mata yang melengkapkan keluarga Dahlia Arissa
Itulah hasil cinta diriku dengan Diyana

Semangat aku yang membara
Sekuat semangat bercinta
Ku rela tinggalkan segala nya
Assalamualaikum semua

Kat sini..
Eira sertakan sekali MTV lagu ni..

Like page Eira [klik sini]

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa