::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Tuesday, 7 August 2012

::Perkara Yang Pernah Anda Lakukan Masa Kecik2 Dulu::


Adakah anda pernah melakukan perkara berikut???


*Buka kipas meja , cakap dengan kipas sebab nak dengar suara bertukar.







  • *Tengok bulan kat atas langit dan ingat bulan tu ikut kita.




    • *Naik basikal, boleh lepas tangan dari "handle", rasa hebat
    *Masa sekolah, ade orang bagi milo percuma, lepas ambil sekali menyamar jadi orang lain, ambil milo lagi sekali.
















    *Masa sekolah, ade orang dtg jual vitagen / susu / buku / barang, bawak balik list, mintak duit kat mak bapak.
    *Lukis burung guna huruf M atau V
    *Lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit
    *Masa kecil fikir bentuk hati yang sebenar macam ni =>♥
    *Tutup pintu peti ais perlahan lahan, sebab nak tengok lampu peti ais padam. 




















    *Kalau tak siap kerja sekolah , sengaja tinggalkan buku latihan di rumah.
    *Pergi dekat peti ais tempat freezer atas tu dan bubuh muka kasi sejuk.





















    *Main game Pacman atau Mario
    *Main lubang tikus
    *Mintak biodata kawan2
    *Buat jet kertas




















    *Tengok Power Rangers, Flashman, Maskman, x pun Usop Sontorian, Kluang Man
    *Main lawan pemadam
    *MainPenggal/Tuju selipar 

     
    *Main bubble wrap





















    *Minum air panas dlm piring



















    Beznya bila ingat balik kenangan masa kecik-kecik dulu..

    1 comment:

    1. hehe. betul2. masa kecik kita suka buat camtu kan? =)

      ReplyDelete

    Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
    Tinggalkan jejak korang kat sini..

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    ::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

    Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa