::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Wednesday, 15 August 2012

::Eratkan Hubungan::


Assalamualaikum..
Diam tak diam..
Bulan Ramadhan sudah semakin hampir melabuhkan tirainya..
Bulan Syawal pula bakal menjelma..
Teringat zaman dulu2 (ayat mcm ar Eira ni dah tua sangat)
Dulu bila nak dekat raya..
Mula ar sibuk nak hantar kad raya kat kawan2..
Sekarang ni..
Dunia dah makin canggih..
Hantar ucapan raya guna: 
=> sms
=> mms
=> bbm
=> facebook
=> twitter
Ari ni Eira nak kongsi satu lagi cara terbaru nak bagi ucapan raya secara percuma
Aplikasi ni dibuat oleh U mobile
Kita hantar ucapan dengan cara-cara berikut:
=> teks
=> suara
=> video 
Bez gitu..
Eira dah cuba..
Korang yang nak cuba..
Boleh klik sini http://ueratkanlagi.my/




Jangan lupa klik kat eratkan lagi

 Pilih penyampai ucapan korang
Lepas tu pilih kawan2 yang korang nak sampaikan ucapan tu..


Pilih cara penyampaian mesej korang


Taiplah ucapan korang untuk insan tersayang..
Senang je kan...
Jangan lupa mencuba k..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa