::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Sunday, 1 February 2009

~Tentang Seseorang 2~

Assalamualaikum...
Untuk catatan kali ni..
Eira nak sambung Rahsia Personaliti seseorang lagi..
Jom bermula..
Rahsia di sebalik tarikh lahir..
Bagi mereka yang lahir pada..
7hb, 16hb, 25hb dalam mana-mana bulan..
Anda adalah pemegang no. 7..
ciri-cirinya adalah..

~mempunyai daya tarikan kpd sesiapa sahaja~
~seorang yg realistic, yakin dan gembira~
~seorang yg genius dlm bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian~
~mempunyai masalah sikap iaitu panas baran~
~byk melakukan pengorbanan utk keluarga~
~meletakkan keluarga di tempat yg tinggi.sekali sehingga kadang2 mengabaikan kebahagiaan diri sendiri~
~dilahirkan utk memberi sumbangan kpd dunia ini~

Aisey...
Banyak gak persamaan ni..

Eira...
~daya tarikan yg mcm mana erk..(fikir2)~
~yap..keyakinan penting dlm kehidupan ini..gembiralah selalu..~
~hmmm..geniuslah sgt..hehehehe~
~tengah berusaha membendung sikap buruk ini..Insyaallah..~
~ye..~
~Family 1st..pas tu br fikir psl diri sendiri..~
~Insyaallah..selagi sumbangan ini diperlukan..eira akan terus menyumbang..~
Ni ade lagi satu..
Rahsia personaliti melalui tarikh lahir..
selepas dicampur..
eira dapat no. 2..
jom kita tengok..
ade persamaan ke tak..

No. 2 ni dikaitkan sebagai PENDAMAI..

- Dilahirkan sebagai diplomat.
~hmm..no komen..~

- Mereka selalu memikirkan dan peka terhadap keperluan dan perasaan orang lain sebelum mengambil kira dirinya sendiri.
~ Yap..ni memang sikap eira..selalu fikir pasal org lain..sehingga mengabaikan perasaan sendiri..~
- Secara semulajadi sangat analitikal dan suka mengikut gerak hati.
~Yap..eira percaya dengan gerak hati eira..~
- Mereka tidak suka bersendirian.
~Yap..eira gemar bersahabat..~

-Persahabatan adalah penting buat mereka dan berupaya mendorong mereka untuk berjaya di dalam hidup; tetapi mereka sanggup untuk bersendirian jika hubungan yang terjalin itu tidak serasi.
~Persahabatan memang penting..~

- Golongan ini secara semulajadi adalah pemalu, mereka patut belajar untuk meningkatkan nilai kendiri (self esteem) dan meluahkan perasaan secara terbuka tanpa berselindung.
~Pemalu ke??(yang ni x brapa tepat sgt..tapi sikap malu perlu ade pd setiap perempuan.. takkan perigi nak cari timba kot..hehehe~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa