::Tabung Nak Bayar PTPTN ::

Thursday, 5 October 2017

::Senyum Walaupun Berduka::



Selamat pagi uols..
Senyumlah walaupun tengah bersedih.








InshaAllah akan terus tersenyum untuk menyembunyikan kedukaan.
Tapi ada kalanya hati rapuh gak dengan perangai orang sekeliling.
Walaupun serik dengan pekerjaan sekarang, tapi masih lagi bertahan kat sini.
Harap sahabat-sahabat semua dapat doakan saya agar dapat pekerjaan tetap.
Teruk gak bila tak dapat keje tetap lagi.
Terpaksa bertahan dengan duit gaji yang memang tak pernah cukup.
Bila ada cuti am, hari sabtu & ahad maka tak bergajilah saya.
Hanya orang yang senasib je faham.
Yang buat Eira sakit hati, bila orang yang dah bekerja tetap perlekehkan Eira.
Dah tau, Eira tak dapat gaji boleh pulak nak ajak tengok wayang bagai.
Kalau nak buat lawak sekali pun biar kena pada masa ar.
Tak pe lah, sekarang ni masa Eira susah.
Eira yakin Allah takkan uji hambaNya dengan apa yang tak mampu ditanggung.
Redha, Usaha & Tawakkal.
Moga Eira bertemu kebahagiaan kelak.
Doakan ye, sahabat-sahabat semua 😊

2 comments:

  1. Semoga penghujungnya lekas tiba dan kemarau ini dapat diatasi dengan segera. Aamiin

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa