::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Monday, 4 November 2013

::SEGMEN FOLLOW MENGFOLLOW & BLOGLIST::



Selamat Hari Isnin..
Ada yang bercuti ke hari ni??
Eira kena keje..
Huhuhu
Sebelum start buat keje..
(memandangkan jam belum pun pukul 9 pagi)
Eira nak join segmen dari icumm
Korang yang nak join tu..
Boleh klik banner kat bawah ni erk..
http://1.bp.blogspot.com/-OK_SEscMv7Q/Um8H9tBKlSI/AAAAAAAABBg/-IgXCMu3414/s400/segmen+follow+mengfollow+&+Bloglist.jpg
Comel je tengok banner dia..
Eira suke..

5 comments:

  1. dari sagmen yang sama..
    thank sudi jempot

    http://loveiscinta-aneem.blogspot.com/2013/11/segmen-follow-mengfollow-bloglist.html

    http://animdaim.blogspot.com/2013/11/segmen-follow-mengfollow-bloglist.html

    ReplyDelete
  2. datang singgah sini dari segmen yg sama...

    ReplyDelete
  3. Terima kasih join segmen
    selamat berkenalan :)

    ReplyDelete
  4. Salam. Saya singgah sini dari segmen yang sama :)

    http://twinkleeestar.blogspot.com/2013/10/segmen-follow-mengfollow-bloglist.html

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa