::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Wednesday, 3 July 2013

::OST Iman Nabila ~ Bahagiamu Deritaku [Hafiz]::



Petang ni..
Eira nak kongsi dengan korang..
Lagu petikan dari darama Iman Nabila..

Yang tengah ditayangkan di tv3
Dari hari Isnin hingga Khamis..
Jam 4 petang..
Eira jarang dapat tengok drama ni..
Mula terpengaruh tengok drama ni..
Sejak my bos tetiba je layan..
So..
Kita yg jadi anak buah ni..
Layan gak ar..
Terus jatuh hati kat drama ni..
Lagu dari Hafiz ni pun..
Memang kena dengan jiwa Eira..
Jom kita layan sama..

Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu

Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu


Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu

Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa