::Tabung Nak Bayar PTPTN ::

Monday 1 August 2011

::Luahan Hati::



Seandainya awak membaca coretan ini..
Coretan ini ku tulis dari luahan hati kecil ini..
Maaf andai coretan ini mengguris perasaanmu..
Tiada niat di hati utk melukaimu..
Sekadar ingin meluahkan apa yg terpendam..

Ramai yg mengatakan sya lain dr yg len..
Saya pun x faham apa yg lainnya..
Mungkin awak pun anggap sya cam tu..

Ye..
Saya memang bkn insan yg sempurna..
Saya x nak org yg sempurna..
Apa yg sya nak..
Org yg mampu menyempurnakan hidup sya..
Org yg mampu menjadi pemimpin..
Yg mampu memimpin sya ke jalan yg diredhaiNya..

Jika awak nak berubah..
Berubahlah kerana Allah..
Bukan kerana saya..
Kerna perasaan cinta, kasih & sayang awak pd sya..
Pasti akan luntur jua..
Tapi..
Perasaan cinta, kasih & sayang pd Pencipta..
Akan kekal buat selamanya..

Saya cuba x nak membandingkan awak dgn org yg pernah sy kenal..
Tapi..
Awak juga sama seperti mereka..
Saya inginkan seorg lelaki
>>mencintai saya kerana Allah bkn kerana nafsu..

>>membuat saya rasa dihargai..
>>setiap tutur katanya, perlakuannya mengingatkan saya kepada Allah bkn ke lembah maksiat..

Seandainya awk membaca coretan ini..
Belajarlah memahami saya..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa