::Tabung Nak Bayar PTPTN ::

Sunday 30 January 2011

::Luahan Hatiku::


Assalamualaikum...
Dear my blog..
Ari ni nak wat sesi luahan hati sikit..
Firstly, nak minta maaf kalau ada yg terasa..
Bukan niat di hati, untuk menyakiti sesipa..
Sekadar ingin meluahkan rasa ketidakpuasan hati..

"Lelaki yg baik diciptakan untuk wanita-wanita yg baik"..
Pepatah ini ade kebenarannya..
Apa pun terima kasih..
Kerana sudi hadir dlm hidup saya..
Mengajar saya apa erti rindu..

Tapi..
Maaf..
Saya tak suka org hipokrit..
Kalau benar, awak bukan seorang lelaki yang baik..
Mengaku saja..
Itu lebih baik dari perlu berpura-pura..
Tahniah gak..
Sebab berjaya wat saya percayakan awak..
Bergembiralah..
Kerana berjaya mencairkan hati seorang wanita..
Dan membuat diri saya diperbodohkan di depan kawan-kawan awak..
Hanya kerana saya seorang wanita bertudung..

Walaupun..
Pada mulanya..
Sukar untuk saya menerima hakikat ini,
Tapi..
Lama kelamaan..
Saya sedar..
Awak memang bukan jodoh saya..
Dan kita memang tidak ditakdirkan bersama..

Saya percaya dan yakin..
Ini memang takdir Illahi..
Semoga awak menemui kebahagiaan yg dicari..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa