::Tabung Nak Bayar Roadtax Kereta ::

Friday, 12 December 2008

~Tukar Cermin Mata Baru~

Assalamualaikum...
Untuk kali ni..
Eira nk kongsi citer ckit..
Eira br je tukar cermin mata baru..
Trendy sikit dari cermin mata lama..
Agak lama tak buat cermin mata baru..
Sampai kepala ni asyik sakit n pening je..
Punyalah lama dok decide nak buat cermin baru..
Tapi masa tak brapa nak megizinkan..
Bila gi kedai nak buat je..
Kedai tutup lah plak..
Dah le kedai tu lah satu-satunya yang dekat ngan umah eira..
Huhuhu..
Ari selasa ari tu adik ayah eira ada wat kenduri sempena raya korban..
Dorang share duit korbankan seekor lembu..
Masa kat kenduri tu eira tgk mak ngah eira pakai spek baru..
Cantik lak tu..
Tanpa membuang masa..
Jeng..jeng..jeng..

Eira apa lagi terus korek rahsia dari mak ngah..
hehehehe
Rupanya ramai adik-adik ayah eira gi wat cermin mata baru kat kedai kwn pak lang eira..
Yang bestnya siap bagi discount tu..
Eira apa lagi..
terus bodek ayah gi kt kedai tu
Akhirnya..
dpt gak wat cermin mata baru..
kat bawah ni ade gambar eira..
masa pakai spek lama..
n spek baru..
Tengoklah perbezaannya..

















Sebelum buat cermin mata baru..




Cermin mata baru..















Sampai sini je dulu untuk kali ni..
Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa