::Tabung Nak Bayar PTPTN ::

Saturday 20 December 2008

~Tag dari Kak Nor~

Lama dah eira nk buat tag ni..
Tapi masa x mengizinkan lak..
Tag ni eira amik dari blog kak Nor..
Thanx akak..
Kasi eira amik..
Hehehe
Jom Mula...

1. Bekas kekasih saya..
*~* seorang yg sgt mengambil berat..tetapi jarak & masa telah memisahkan kami..*~*

2. Saya sedang mendengar..
*~* Hot Fm..ntah lagu apa ntah..*~*

3. Mungkin sy patut..
*~* Balik tido..*~*

4. Saya suke belajar..
*~* Macam2..kalu bleh..nk belajar wat sume benda..*~*

5. Sahabat baik saya..
*~* Semua orang yg bersahabat dgn eira adalah sahabat baik eira..*~*

6. Saya tak paham..
*~* Kenapa ramai yg ckp eira ni pelik?? Apa yg peliknya erk..*~*

7. Saya kehilangan..
*~* Masa saya utk bersantai kt umah..coz ari ni n esok kena keje..huhuhu*~*

8. Ramai yg berkata..
*~* Hidup ini umpama roda..kdg kita di atas..kdg di bawah..*~*

9. Makna nama saya..
*~* Yang bersinar..Bersinar ke??hmmm*~*

10. Cinta itu..
*~* Indah andai disulami dengan keikhlasan dan ketaatan kepadaNya Yang Maha Esa..*~*


11. Disuatu tempat..
~*~ aku bertafakur..Memuji keagunganNya..~*~

12. Saya akan cube..
~*~ Buat sume benda yg eira teringin nak buat..~*~

13. Makna " selamanya "..
~*~ Ntah le.. Forever le kot..bleh ke??~*~

14. . Handphone saya..
~*~ CSL.. Utamakan Buatan Malaysia..hehehehe..*~*

15. Saya paling meluat..
~*~ Tengok benda yg boleh wat eira meluat ar..hehehehe..*~*

16. Bile saya bangun dari tido..
*~* Terus mengucapkan syukur.. kerana masih dihidupkan lg pd hari ini..*~*

17. Party..
*~* amenda ni?? x suke ar..*~*

18. Haiwan yg paling cute..
*~* apa erk...ntah ar..iguana kot..*~*

19. Peringkat umo yg paling menyeronokkan adalah...
*~* Time sklh menengah..byk insiden menarik berlaku..*~*

20. Hari ini saya rasa tension..
*~* student dtg awal sgt..n sume dia dh tau..so wat pe nk dtg belajar lg??..*~*

21. Malam ini saya akan cube..
~*~ Tido puas2. coz esok nk kena keje lak..huhuhu*~*

22. Saya betul2 inginkan..
*~* sahabat beribu-ribu.. (bleh tercapai x?)

23. Bile tengok muka kat cermin pg tadi..
*~* Hmmm.. nasib baik muka x nmpak cam tension ari ni..~*~

24. Shopping kompleks..
~*~ Tempat melepak..zaman kolej dl..skrg dh krg..hehehehe..~*~

25. Makanan segera biasanya..
~*~ Cepat dimasak.. cepat di makan.. cepat habis..~*~

26. Ayat terakhir pada orang..
~*~hmmm..x tau nk jwb ar..*~*

La..dh abis ke soalan..
Ingat ade lagi..
HUHUHU..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa