::Tabung Nak Bayar PTPTN ::

Saturday 1 August 2015

::Anak Haram::

Assalamualaikum..
Anak Haram..
Mengikut istilah, anak haram ialah anak yang dilahirkan hasil dari hubungan yang tidak sah.
Sedih.. Pilu...
Bila diri ini diberi gelaran Anak Haram..
Siapa sebenarnya aku ini???
Mungkin gelaran itu tak sengaja terkeluar..
Tapi..
Ia cukup untuk membuatkan hati ini terluka..
Lantas aku tak dapat lagi membendung kesedihan yang ku tanggung selama ini..
Dulu aku disabit sebagai penyebab anak mereka cacat..
Aku terima ketentuan ini walaupun aku sendiri tak mengerti..
Mungkin nanti akan ku temui kebahagiaan itu..
Biar aku dipandang hina di hadapan keluargaku sendiri.
Asal aku dipandang mulia di sisi Allah swt..
Sekali aku melangkah, aku tak akan menoleh lagi..
Moga ada sinar kebahagiaan menanti..
Sebelum bahagia itu muncul..
Akan ku biar hati ini terus terluka..
Biar aku menangis sendirian..
Menanggung kelukaan..
Walapun perit..
Akan ku hadapi dengan senyuman..
Keep strong, Allah will be with you..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa