::Tabung Nak Bayar PTPTN ::

Tuesday 17 December 2013

::OST Ku Cinta Kau Seorang ~ Afgan - Jodoh Pasti Bertemu::



Sebelum start drama Ku Cinta Kau Seorang..

Meh kita layan OST Drama ni..
Jodoh Pasti Bertemu..
Dari Afgan..
Comel tol Afgan ni coz dia ada lesung pipit..
Jom kita layan..

Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu
Isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku
Takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu
Jodoh pasti bertemu

Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Ku pasrahkan hatiku
Takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu
Jodoh pasti bertemu

Jika aku (jika aku) bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu

(jika aku bukan jalanmu)
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu
Jodoh pasti bertemu

Sedinya video klip lagu ni..
Huhuhu (sediakan tisu yer)
Kalau korang nak dowload lagu ni..
Sila klik kat [sini]

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa