::Tabung Nak Bayar PTPTN ::

Friday 23 November 2012

::Shahir ~ Pendam::



Dear my blog..
Agak lama juga menyepikan diri..
Cam biasa..
Sibuk dengan tugasan harian..
Bos pulak jarang de kat opis..
Lagi ar kita sibuk..
Hehehe

Ari ni nak kongsi lirik lagu Pendam dari Shahir..
1st time dengar lagu ni..
Terus jatuh cinta..
Kena tol lagu ni dengan suara Shahir..
Jom kita layan..



Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya


Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta


Sumber : http://www.liriklagumuzika.com



No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa